Yaşanmış Gerçek Sex Hikayeleri

Yeni Eklenen Sex Hikayeleri

1177 okunma Yakın arkadaşımı acımadan siktim

Yakın arkadaşımı acımadan siktim

Merhaba arkadaşlar anlatacağım hikaye tamamen gerçektir. Ben 1.83 Boyunda 70 kilo elit bi ailenin çocuğu 21 yaşında alımlı yakışıklı bir gencim. En yakın kız arkadaşım ise adı Ezgi 1.65 boylarında esmer ve çok güzel bi kızdır tıpkı fiziği gibi. Ben yakışıklı ve yaşadığımız semte göre daha elit bir erkek olduğum için kızlardan sürekli sevgili teklifleri […]

476 okunma Baldıza acımadım

Baldıza acımadım

Anlatacağim olay tamamen gercektir ve cok yenidir okuyunca anlarsınız neyse ben izmirde bir sirketin yoneticiligini yapiyorum mesai arkadaslarimizla balık tutmaya gitmeye karar verdik 24 nisan 2001 tarihinde eski focada ingiliz burnu denilen yere gittik herkes oltasını attı birer bira faslı derken biraz zaman gecti herkes oltasını sıra seklinde 15 / 20 şer metre aralıklarla atıılar […]

489 okunma Sanki liseli gibiydik

Sanki liseli gibiydik

Ben aslında evli ve bir çocuk annesiyim. Geçen seneye kadar hiç aklımda olmayan ve bu tür olayları duyunca çılgına dönen ben nihayet kendimi başkabirisinin evinde buldum. Daha önceleri benimle konuşmak istediğini söyleyen ve asla tahmin edemeyeceğim bir şey olduğunu söyleyen eniştemle sonunda konuşmaya karar verdim. Bana benden hoşlandığını söylediğinde bu sözleri bir daha duymak istemediğimi […]

217 okunma Böyle bir vücut görmedim

Böyle bir vücut görmedim

Selam sex hikaye severleri sizlerle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Ben Mersinde yaşıyorum. 1,80 boyunda sarışın yeşil gözlü kendimi övmek hibi olmasın ama birazda Çekici ve çapkın biriyim. Anlatacagım olay tamamıyla gerçektir ve 1 ay önce yaşanmıştır. Ben bir telefon bayide işe başlamıştım, birgün güzel bir bayan dükkana geldi ve hem telefon sordu hemde […]

201 okunma Telefon Almaya Gelen tatlı Bebek

Telefon Almaya Gelen tatlı Bebek

Selam sex hikaye severleri sizlerle başımdan geçen bir olayı paylaşmak istedim. Ben Mersinde yaşıyorum. 1,80 boyunda sarışın yeşil gözlü kendimi övmek hibi olmasın ama birazda Çekici ve çapkın biriyim. Anlatacagım olay tamamıyla gerçektir ve 1 ay önce yaşanmıştır. Ben bir telefon bayide işe başlamıştım, birgün güzel bir bayan dükkana geldi ve hem telefon sordu hemde […]

297 okunma İlk Defa Grup Sex Yaptık

İlk Defa Grup Sex Yaptık

slm daha önce burada anılarım yayınlandı bu anım daha yeni 2 gün önce yaşadım işyerimde nette sohbet sitesinde dolaşoyordum bir erkek selam verdi ve konuşmaya başladık konu sex e geldi karısını anlatıyordu sordum bana dedi ki benimki çok küçük iyi sikemiyorum ve hemen boşalıyorum dedi ve nerede oturdugunu sorugumda aynı yerde oturuyordu inanamadım ben izmirde […]

351 okunma Komşum Kocası ve Ben Grup Sex Keyfi

Komşum Kocası ve Ben Grup Sex Keyfi

slm daha önce burada anılarım yayınlandı bu anım daha yeni 2 gün önce yaşadım işyerimde nette sohbet sitesinde dolaşoyordum bir erkek selam verdi ve konuşmaya başladık konu sex e geldi karısını anlatıyordu sordum bana dedi ki benimki çok küçük iyi sikemiyorum ve hemen boşalıyorum dedi ve nerede oturdugunu sorugumda aynı yerde oturuyordu inanamadım ben izmirde […]

398 okunma Ablam ve inlemesi

Ablam ve inlemesi

Merhaba değerli forum okurları 1 ay önce başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle ablamı anlatayım biraz ablam 24 yaşında 174 boyunda 59 kilo siyah uzun saçlı yeşil gözlü bir kızdır olaya gelelim. Babam hayatını kaybedene kadar her şey yolundaydı ama babam öldükten sonra herşey tersine dönmeye başladı ve maddi durumumuz kötüye gitmeye başladı annem el […]

230 okunma Abimin Azgın Sevgilisini Abimle Birlikte Siktik

Abimin Azgın Sevgilisini Abimle Birlikte Siktik

Merhabalar. 6 yıldır Mersin’de yaşıyorum, anlatacağım olay Almanya’da yaşadığım yıllarda yaşandı. Abimin Sevim adında bir sevgilisi var ve Abim bana Sevim’in çok ateşli bir kadın olduğunu ve sexin her türlüsünü yaşadıklarını anlatırdı. (Abimle sex konusunda çok açık konuşuruz). Sevim ile ilgili okadar çok şey anlattı ki, iyiden iyiye merak etmeye başlamıştım Sevim’in sex hayatını. O […]

286 okunma Sonradan Görme Amcamın Karısını Siktim

Sonradan Görme Amcamın Karısını Siktim

Merhaba arkadaşlar. Bu başımdan geçen ve bundan bir yıl önce yaşanan olayı ne zamandır yazmak istiyorum ama cesaret edemedim, şimdi yazıyorum. Adım Uğur, 25 yaşındayım, 1.89 boyunda, çevrem tarafından yakışıklı bulunan, esmer biriyim. Ankara’da bir şirkette çalışıyorum. Sakin bir apartmanda oturuyorum, zaten üst kattaki daire boş, epeydir satılık. Bekar olduğum için pek maddi sıkıntım olmuyor. […]

305 okunma Karımı ve Beni Çok Kötü Siktiler – Sikiş Hikayeleri

Karımı ve Beni Çok Kötü Siktiler – Sikiş Hikayeleri

Merhabalar. Adım Ercüment. Biz 8 yıllık evli, çocuksuz bir çiftiz. Karım 33 yaşında, bense 42 yaşındayım. Karımla seks hayatımız oldukça renklidir ve sınır yoktur. Anal seks, Oral seks ve Seks Oyuncakları dahil hepsini denedik. WebCam’da başka çiftlerle karşılıklı seks yaptık, birbirimizi seyrettik. Karımla okuduğumuz hikayelerin de etkisi ile, ben de de karımı başka bir erkeğe […]

291 okunma İşçiler benimle birlikte yengemide siktiler – seks hikaye

İşçiler benimle birlikte yengemide siktiler – seks hikaye

Slm. Ben Sakarya’dan Cemile. Şu an 32 yaşındayım. Bu anlatacağım olay olduğu zamanlar ben 17 yaşındaydım. Abim asker, yengem ise 20 yaşında ve 2 aylık evliyken abimi askere göndermişti. Evde, aksi mi aksi annem ve bir o kadar aksi babamla birlikte yaşıyorduk. Yengem, abim askerde olduğu için bizimle birlikte kalıyordu. Birgün annem, sabahın köründe yengemle […]

274 okunma Bayramda Dul Teyzem ve Görümcesiyle Çifte Bayram

Bayramda Dul Teyzem ve Görümcesiyle Çifte Bayram

Merhaba. Adım Bülent, Trabzon’da yaşıyorum, 36 yaşındayım. Evli ve iki çocuk babasıyım. Boyum 1.70, kumral tenliyim. Etrafımdaki bayanlar bana sürekli takılır, arkadaş olmak isterler. Bu yüzden karımla bu konuda sürekli tartışsak da, karım kendisini çok sevdiğimi ve ondan asla ayrılmayacağımı bilir ve çapkınlıklarıma göz yumar, hatta o konuda yardımcı bile olur. Oturduğumuz apartmanda bu şekilde […]

291 okunma Gelinlikçiyle Kocamı Aldattım

Gelinlikçiyle Kocamı Aldattım

İsmim Fatma, 31 yaşındayım. Göğüslerim, bacaklarım ve yüzümün güzelliği hep başıma bela olmuştur. Mazbut bir ailede yetiştim, gecekondu mahallesinde büyüdüm, fakat aklım hep bir tık daha rahat hayat yaşamaktaydı. Bu yüzden annemin başımı kapatma baskısına hep karşı çıktım, elimden geldiğince çekici, sexy ama kapalı sayılabilecek şekilde giyinirdim. Topuklu ayakkabı olmazsa olmazımdı. Lise çağlarımda ise çok […]

362 okunma Çocuğumuz Olmuyordu Kaynanam Yardımcı Oldu

Çocuğumuz Olmuyordu Kaynanam Yardımcı Oldu

Merhaba, ben İstanbul’dan Kerem. 27 yaşındayım ve 3 yıllık evliyim. Devlet memuru bir makine mühendisiyim. Eşim Canan benden 4 yaş küçük. Evlendiğimiz günden itibaren eşimle çocuk yapmak için uğraşıyoruz, ancak eşimin ergenliğinden beri varolan yumurtlama probleminden ötürü birtürlü başarılı olamıyorduk. İki yıl denedikten sonra artık tıbbi yardım almaya başladık. Ama bu da derdimize derman olmadı. […]

305 okunma Kızlığımı Arkadaşımın Moruk Babası Bozdu

Kızlığımı Arkadaşımın Moruk Babası Bozdu

Selam, ben Pervin. 18 yaşında, 1.60 boyunda, 50 kiloda, sarışın, mavi gözlü, arkadaşlarım tarafından çok sevilen bir kızım. Ayşen adında bir arkadaşım var, arada onlara gece kalmaya giderim. Maddi durumları çok iyi, evleri 3 katlı villa, biraz da o evde kalmak istediğim için gidiyordum. Annemler de onlara gittiğimde birşey demiyorlar. Ayşen evin tek kızı. Babası […]

277 okunma Bakire Liseliyi Takdirnameyle Götünden Siktim

Bakire Liseliyi Takdirnameyle Götünden Siktim

Selam ben Mete. Lise son sınıfta okurken benim matematiğim süperdi. Son sınıflar deneme sınavı yapıyorken ben girme ihtiyacı hissetmezdim, o derece yani. Sıra arkadaşım Zeynep isminde bir kızdı. Birlikte en arka sırada oturuyorduk. Bazen elinden tutup benimkini ellettiriyordum, gülüyor ama o kendininkini ellettirmiyordu. Ben hep şeytanlık düşünüyordum, meğer kız beni seviyormuş. Birgün büyük tenefüste sınıfa […]

352 okunma Kamyoncu Kocam Beni Hiç Götten Sikmiyordu

Kamyoncu Kocam Beni Hiç Götten Sikmiyordu

Slm arkadaşlar ben Şenay. Ev hanımıyım. 1.60 boyunda, kumral, yeşil gözlü, ince belli, dik göğüslü, tombul götlü, kısacası eli yüzü düzgün, seksi ve sikişmeyi çok seven, isterik bir kadınım. Kocamla 9 yıllık evliyiz ve bir çocuk sahibiyiz. Kocam kamyon şöförüdür, yani kocam çalısır ben yerim. Huzurum da yerindedir. Kocam seferden geldimi, sabaha kadar beni siker, […]

232 okunma Halamın Kızı Yanıyormuş

Halamın Kızı Yanıyormuş

Herkese selam. Aile apartmanında oturuyoruz. En üst katta biz, bizim altımızda dedemler, ikinci katta halamlar, en altta da amcamlar oturuyor. O zamanlar ben 16 yaşındaydım ve her fırsatta 31 çektiğim bir dönemdeydim. Zayıf ve çelimsiz biriydim, çabuk üşüyüp hasta olurdum. Bir kış günü yine böyle hastaydım ve bütün ahali bir düğüne gitmişti. Halamın kızı Halime […]

276 okunma Türbanlı Yengemi Siktim Sikilemeyecek Karı Yoktur

Türbanlı Yengemi Siktim Sikilemeyecek Karı Yoktur

Benim halaoğlunun, Türbanlı, alımlı ve benden 5 yaş büyük bir karısı (Yengem) var. İkisi evleneli yaklaşık 10 seneleri olmuştur ve ben asla yengem hakkında kötü şeyler düşünmemiştim, haliyle o zaman ufaktım. Ama bu senenin başından itibaren anlam veremediğim, tarif edemediğim birşeyler oluştu içimde, yengemi delice arzuluyordum ve yengemi sikmek için içimde karşı konulamaz bir istek […]

326 okunma Yengem ile köyde çıldırdık

Yengem ile köyde çıldırdık

Merhaba. Sakarya’nın bir köyünde dünyaya geldim. Yıllar sonra babam tarımla uğraşmaktan bıkıp bir fabrikada iş bulunca merkeze yerleştik. Liseyi merkezde okudum. Köyümüz yakın olduğu için her yaz tatilinde oradaki evimizde kalırdık. Babam da yıllık izninin tamamını bu dönemde kullanırdı. Ufak bir fındıklığımız ve sebze tarlamız vardı, bize ek gelir oluyordu. Köyü pek sevmezdim. İnternet yok, […]